ارسال پيامك به شماره هاي مسدود

مقالات كاربردي در مورد سامانه پيامكي

 ارسال پيامك كد فعال سازي يا احراز هويت پيامكي از طريق URL
وب سرويس احراز هويت پيامكي
 بازاريابي با پيامك
 اطلاع رساني با پيامك
ارسال پيامك پشتيباني براي رضايت مشتري و فروش بيشتر
ارسال پيامك تبليغاتي به بلك ليست
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

ارسال پيامك به شماره هاي مسدود

ارسال پيامك به شماره هاي مسدود


با توجه به افزايش پيامك هايي كه به ازاي دريافت آن مبلغي از اعتبار شارژ تلفن همراه كم مي كردند،بسيار زيادي از افراد امكان دريافت پيامك تبليغاتي را براي خود مسدود كردند و با شماره اختصاصي هاي معمولي نمي توان براي اين افراد پيامك ارسال كرد.

ارسال پيامك به شماره هاي مسدود


با توجه به افزايش پيامك هايي كه به ازاي دريافت آن مبلغي از اعتبار شارژ تلفن همراه كم مي كردند،بسيار زيادي از افراد امكان دريافت پيامك تبليغاتي را براي خود مسدود كردند و با شماره اختصاصي هاي معمولي نمي توان براي اين افراد پيامك ارسال كرد.

البته راهي براي ارسال پيامك براي اين افراد وجود دارد و آن استفاده از شماره اختصاصي هايي است كه خدماتي شده و قادر به ارسال پيامك به همه افراد مي باشند.

پنل پيامك رايگان اس ام اس اين امكان را براي همه كاربران خود فعال كرده است كه در صورتي كه پيامك هاي آنها جنبه خدماتي و يا اطلاع رساني دارد از شماره اشتراكي كه قابليت ارسال به شماره هاي را دارد را در اختيار همه كاربران خود قرار دهد. براي اين كار ابتدا در سامانه پيامك بصورت كاملا رايگان ثبت نام كنيد و به قسمت ثبت درخواست پشتيباني (تيكت) مراجعه كنيد و درخواست دريافت شماره اشتراكي با قابليت ارسال به ليست سياه مخابراتي را ثبت كنيد. لازم به ذكر است كه اين امكان كاملا رايگان براي همه فعال خواهد شد.

نكته : براي اين كار شما نياز به يك شماره اختصاص داريد

ورود به پنل پيامك رايگان اس ام اس

ارسال پيامك تبليغاتي با سيم كارت

در اين روش شما مي توانيد بدون محدوديت هر نوع پيامكي را چه از نوع تبليغاتي و غير آن را به همه افرادي كه خط خود را مسدود كرده اند ارسال كنيد. بدين صورت كه شما به بخش ارسال پيامك از سيم كارت در پنل كاربري خود مراجعه مي كنيد و شماره هاي مورد نظر را وارد كرده و متن پيامك را مشخص مي كنيد و مراحل بعدي را انجام مي دهيد پيامك شما در مدت كوتاهي به همه حتي خطوط بلك ليست ارسال مي شود. در ضمن شما مي توانيد در ارسال پيامك گروهي با انتخاب ارسال پيامك با سيم كارت ، ارسال خود را طوري تنظيم نماييد كه پيامك شما با خط اختصاصي پيامكي شما ارسال شود و به خط هاي بلك ليست با سيم كارت ارسال شود.

ارسال پيامك خدماتي و اطلاع رساني

در اين روش شما با ارسال تعهدنامه بابت عدم ارسال پيامك تبليغاتي با اين خطوط خط اختصاصي خود را خدماتي كرده و پيامك هاي خدماتي و اطلاع رساني خود را به همه افراد ارسال نماييد.اين امكان فقط براي مشتركين حقوقي امكان پذير است. به اين نكته توجه داشته باشيد كه در صورتي كه از اين خطوط براي ارسال پيامك تبليغاتي استفاده كنيد خط شما مسدود شده و جريمه مالي سنگيني شامل حال شما خواهد شد. لازم به ذكر است كه فعال شده اين خطوط حدود 2 ماه زمان خواهد برد. در صورتي كه نياز فوري به اين خطوط داريد مي توانيد از شماره هاي بلك ليست آماده استفاده نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد.01132290134

ارسال پيامك خدماتي و اطلاع رساني با استفاده از خطوط بلك ليست اشتراكي

اين امكان براي كليه كاربران حقيقي و حقوقي كه قصد ارسال پيامك خدماتي و يا اطلاع رساني را دارند در دسترس مي باشد. براي در يافت اين كار شما ابتدا بايد مدارك شخصي خود را ارسال كرده و يك شماره اختصاصي تهيه نماييد. سپس با درخواست خط بلك ليست اشتراكي در قسمت ثبت درخواست پشتيباني (تيكت) اين شماره را بصورت كاملا رايگان دريافت خواهيد كرد. اين خطوط بلافاصله بعد از دريافت فعال بوده و قابل استفاده مي باشد. به اين نكته توجه نماييد كه از آنجايي كه اين شماره ها قابليت ارسال به ليست سياه مخابراي را دارا مي باشد و در دسترس همه قرار دارند ، پيامك آرسالي توسط اين خطوط فيلتر شده و نتظر تاييد كارشناسان مي شود چرا كه انمان دارد فردي بصورا عمدي و يا غير عمد اقدام به ارسال پيامك تبليغاتي كند. امكان استفاده از اين خطوط بين ساعات 8 صبح الي 23 شب وجود دارد.

درصورتي كه نياز به خطوط خدماتي داريد مي توانيد بصورت رايگان ثبت نام كنيد و سامانه خود را دريافت نماييد.

ثبت نام رايگان در سامانه پيامك رايگان اس ام اس

براي دريافت ازاطلاعات بيشتر و يا راهنمايي بابت ثبت نام مي توانيد با شماره 01132290134 تماس حاصل نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.