بازاريابي با پيامك

مقالات كاربردي در مورد سامانه پيامكي

 ارسال پيامك كد فعال سازي يا احراز هويت پيامكي از طريق URL
وب سرويس احراز هويت پيامكي
 بازاريابي با پيامك
 اطلاع رساني با پيامك
ارسال پيامك پشتيباني براي رضايت مشتري و فروش بيشتر
ارسال پيامك تبليغاتي به بلك ليست
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

بازاريابي با پيامك

بازاريابي با پيامك


امروزه روش هاي بسيار متنوعي براي بازاريابي و افزايش فروش وجود دارد كه هر كدام مزيت خود را داشته و قابل استفاده مي باشد. بازاريابي با پيامك هم يكي از روش ها بالا بردن فروش و كسب درآمد بيشتر مي باشد. چناچه مي دانيد درصد بالايي از افراد به محض آمدن پيامك اقدام به خواندن آن مي كنند. بنابراين شما را حداقل براي يكبار خواهند ديد.

بازاريابي با پيامك


امروزه روش هاي بسيار متنوعي براي بازاريابي و افزايش فروش وجود دارد كه هر كدام مزيت خود را داشته و قابل استفاده مي باشد. بازاريابي با پيامك هم يكي از روش ها بالا بردن فروش و كسب درآمد بيشتر مي باشد. چناچه مي دانيد درصد بالايي از افراد به محض آمدن پيامك اقدام به خواندن آن مي كنند. بنابراين شما را حداقل براي يكبار خواهند ديد.

بازاريابي پيامك مزيت هاي خاصي دارد كه در ادامه به شرح آن خواهيم پرداخت.

  • ارزان : شما با هزينه بسيار كم مي توانيد به افراد زيادي پيامك ارسال كنيد . مثلا شما با مبلغ 15،000 تومان مي توانيد به حدود 1000 نفر پيامك ارسال كنيد كه مقايسه با روش هاي ديگر از نظر هزينه قابل مقايسه نمي باشد مثلا شما براي چاپ كاتالوگ شما بايد حدود 300،000 تومان فقط هزينه چاپ بپردازيد و همچنين براي پخش كردن آن بايد هزينه اي جداگانه بپردازيد
  • سرعت : پس از ارسال پيامك در كمتر از چند دقيقه پيامك شما به گوشي همه ارسال مي شود در صورتي كه روش هاي ديگر مانند بازاريابي تلفني و يا كاتالوگ ذمان بسيار زيادي بايد براي گرفت نتيجه صرف گردد. ضمنا شما بازخورد آن را در همان لحظه دريافت خواهيد كرد.
  • مكمل بودن : بازايابي پيامكي مي تواند علاوه بر مستقل بودن مكمل روش ها ديگر هم باشد مثلا شما قبل از تماس با مخاطب خود مي توانيد يك پيامك براي او ارسال كنيد و زمينه سازي اوليه را انجام دهيد و همچنين پس از تماس در بازه هاي متفاوت اقدام به ارسال پيامك براي يادآوري نماييد.
  • بازخورد بالا : يكي از امكانات بازايابي پيامكي امكان پاسخ دادن مخاطبين مي باشد ، پيامي كه شما ارسال مي كنيد خيلي از مخاطبين اقام به پاسخ مي كنند كه مثلا قيمت محصول چند است و يا آدرس شما كجاست و ... اين افراد مشتريان بالقوه شما مي باشد كهشما مي توانيد با اين شماره ها يك بانك شماره ايجاد كنيد و در هر دوره مشخص اقدام به ارسال پيامك نماييد تا دائما به فكر شما بوده و در صورت نياز به محصول و خدمات مورد نظر به شما مراجعه نمايند.
  • مخاطب نامحدود : در اين روش شما مي توانيد بصورت گسترده اقدام به بازاريابي نماييد و به همه شماره هاي اطراف و محدوده خود پيامك ارسال كنيد چرا كه افرادي وجود دارند كه نياز به كالاها و خدمات شما دارند ولي از وجود شما بي خبرند.
  • مشتري دائمي : مشتريان شما بهترين افرادي هستند دوباره به شما مراجعه مي كنند ، شما با ارسال پيامك دوره اي مي توانيد خدمات خود را به آنها يادآوري كنيد و آنها را براي دريافت خدمات و محصولات خود نگه داريد.

مطلاب بالا بخش كوچكي از مزيت بازاريابي پيامكي مي باشد.البته متن پيامك ارسالي و همچنين زمان ارسال پيامك مي توانند در موثر بودن بازاريابي شما بسيار موثر باشند. در صورتي كه بطور صيحيح از اين امكان استفاده كنيد قطعا بازخورد آن را دريافت خواهيد كرد. در صورتي كه نياز به مشاوره بيشتري داريد با شماره هاي 01132290134 و يا 09116665601 تماس حاصل نماييد. ضمنا سامانه پيامك رايگان استفاده از اين ابزار را بصورت رايگان در اختيار شما قرار داده است و شما مي توانيد بصورت رايگان سامانه پيامكي خود را دريافت كنيد و تست نماييد و در صورت رضايت به كار با آن ادامه دهيد.

ثبت نام رايگان در سامانه پيامك رايگان اس ام اس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.