ارسال پيامك از طريق اينترنت

مقالات كاربردي در مورد سامانه پيامكي

 ارسال پيامك كد فعال سازي يا احراز هويت پيامكي از طريق URL
وب سرويس احراز هويت پيامكي
 بازاريابي با پيامك
 اطلاع رساني با پيامك
ارسال پيامك پشتيباني براي رضايت مشتري و فروش بيشتر
ارسال پيامك تبليغاتي به بلك ليست
سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

ارسال پيامك از طريق اينترنت

ارسال پيامك از طريق اينترنت


يكي از خدمات شركت همراه ارسال پيامك از طريق اينترنتي مي باشد كه براي ارسال پيامك انبوه ، ارسال پيامك خدماتي و اطلاع رساني و يا ارسال پيامك تبليغاتي ارائه مي شود.

ارسال پيامك از طريق اينترنت


يكي از خدمات شركت همراه اول ارسال پيامك از طريق اينترنتي مي باشد كه براي ارسال پيامك انبوه ، ارسال پيامك خدماتي و اطلاع رساني و يا ارسال پيامك تبليغاتي ارائه مي شود.اين نوع ارسال پيامك با سرعت و حجم ارسال بالا انجام مي شود.

اين امكان براي همه افراد و اشخاص چه حقيقي و چه حقوقي در دسترس و قابل استفاده مي باشد. براي استفاده از اين امكان شما نياز به سامانه ارسال پيامك مي باشيد كه پيامك هاي خود را با آن ارسال نماييد بدون نياز به موبايل و سيم كارت.

براي اين كار در يك سامانه پيامك ثبت نام كنيد و سامانه پيامك اختصاصي خود را دريافت نماييد.

چگونه از طريق اينترنت پيامك ارسال كنيم ؟

براي ارسال پيامك از طريق اينترنت وارد سامانه پيامكي خود مي شود و به قسمت ارسال پيامك گروهي مراجعه مي كنيد شماره هاي مورد نطر خود را در قسمت گيرندگان وارد كرده و سپس متن مورد نظر خود را درقسمت متن پيام تايپ مي كنيد و بر روي دكمه ارسال پيامك كليك مي كنيد . به همين سادگي پيا شما در كمتر از چند دقيقه به همه شماره هاي وارد شده ارسال مي شود.

همچنين مي توانيد از طريق ارسال پيامك انبوه و با استفاده از بانك شماره هاي موجود در پنل اس ام اس مانند شماره هاي همراه اول و ايرانسل به تفكيك شهر و استان و يا ارسال پيامك از طريق كدپستي و يا ارسال پيامك بر اساس سن و جنسيت و ... به تبليغات كسب و كار خود بپردازيد.

امكانات ديگر سامانه پيامك چيست ؟

امكانتت متنوعي در سامانه پيامك وجود دارد كه شما مي توانيد از آنها براي توسعه و معرفي كسب و كار و اطلاع رساني استفاده كنيد مانند : ارسال پيامك زمانبندي ، ارسال پيامك دوره اي ، دفترچه تلفن ، ارسال پيامك متناظر ، ايجاد مسابقات و نظرسنجي ، پاسخگوي خوكار (منشي پيامكي) ، سيستم نوبت دهي پيامكي و وب سرويس ارسال پيامك و .....

سامانه پيامك رايگان اس ام اس

سامانه پيامك رايگان اس ام اس تمامي امكانات بالا را بصورت كاملا رايگان در اختيار همه افراد قرار داده و فقط شما هزينه شارژ پيامك (هزينه ارسال پيامك) را پرداخت مي كنيد. براي ثبت نام و دريافت رايگان و دريافت دائمي سامانه پيامك بر روي لينك زير كليك نماييد .

ثبت نام رايگان در سامانه پيامك رايگان اس ام اس

براي دريافت ازاطلاعات بيشتر و يا راهنمايي بابت ثبت نام مي توانيد با شماره 01132290134 تماس حاصل نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.